runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

25 grader i november

Publicerad 2014-11-22 00:16:06 i Allmänt,

Nu är jag precis hemkommen från en tur till State. Jag, Winnie, Olivia och Marcus åkte först längs med stranden och sen till Yogurtland. Idag har det varit en riktigt fin dag, det är varmt och solen skiner, underbart efter att det varit molnigt och lite regnigt senaste dagarna.

Vi pratade lite om kvällen och beslutade att vi ska åka till IV med partybuss. Jag antar att det blir lite för i brezza innan, skoj! Innan dess ska jag hinna med att skriva en uppgift i PR som ska in ikväll, tänkte sätta mig med den redan nu så jag har det avklarat. 



Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2015-01-14 00:31:42

Hej! Jag hittade din blogg helt random på genom resa på instagram, sådär man kan göra och helt plötsligt hamna på någon mormors hunds instagram, ja jag tror du fattar poängen :D Till saken, i höst är mina planer att studera utomlands, just i santa barbara på SBCC och jag väntar mitt intagningsbesked nu i dagarna faktiskt. Som du kanske förstår så skulle det vara riktigt kul att prata med någon som är där nere och vet hur allting funkar! Frågorna är många och denna kommentar skulle förmodligen bli sidor om jag skulle fråga alla här! Så därför skulle jag bli sjukt glad om du ville skicka ett mail till mig där vi kanske kan fortsätta att prata! :D Kramar Linn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela