runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

I'm back!

Publicerad 2014-11-21 05:20:13 i Allmänt,

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga och jag har fått lite klagomål hemifrån så det ska det bli ändring på från och med nu!

Det är torsdag och vi ska kolla hunger games ikväll. Just nu sitter jag på lektionen som snart är slut, sen ska jag möta upp lite peeps från brezza och vi ska röra oss mot state street där biografen ligger.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, jag vet att vi ska ta det relativt lugnt tors fre och festa på lördag då en kompis fyller 19 år.

Jag skriver några inlägg senare om lite som hänt på senaste. Skickar med en stor kram till alla er där hemma och till dig jossan, som jag lovat!

Kommentarer

Postat av: Mira

Publicerad 2014-11-21 21:22:17

Äntligen! Har varit inne varje dag och kollat, trogen bloggläsare haha :) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela