runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

En måndag i SB

Publicerad 2014-10-07 08:40:34 i Allmänt,





Idag varnade jag väldigt sent. Jag gick upp, åt frukost och rörde mig till brezza tillsammans med Matilda för att lägga oss en stund vid poolen. 

Jag hade en kvällslektion men fick skönt nog sluta en timme tidigare än vanligt så jag, Matilda och Emil åkte till ralphs för att handla lite, vi tog även ett stopp vid subway för att äta middag.

Nu ligger jag och Matilda i vår sammansatta säng och ska sätta på kvällens avsnitt av paradise hotell! Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-07 16:53:26

Vad mysigt att ni har flyttat ihop igen...;

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-07 16:53:39

Vad mysigt att ni har flyttat ihop igen...;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela