runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Moln

Publicerad 2014-10-09 19:09:04 i Allmänt,




Det är så typiskt att det ska vara molnigt den dagen jag tänkte cykla till stranden. Jag ska plugga lite International marketing och vänta in solen så jag kan få lite färg på kroppen inför helgen.

Igår bokade familjen en resa hit! Så roligt! Min skola slutar den 12e december och de kommer hit den 17e och så flyger vi hem den 26e. Vi ska resa runt i Kalifornien och se lite smått och gott, ska bli kul att få visa familjen en del av mitt liv här borta.

Jag och Lojsan har också pratat och hon funderar på att joina mig i januari när jag åker tillbaka hit, imorgon får hon reda på om det är så att hon kan ta ledigt eller inte så jag är riktigt förväntansfull! 

Kommentarer

Postat av: Mira

Publicerad 2014-10-13 13:38:44

Jaaa snart ses vi! Ska bli så himla roligt och underbart att träffa dig igen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela