runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Slapparnas dag

Publicerad 2014-10-02 23:03:54 i Allmänt,






Idag tog jag och tjejerna en tur till State Street. Malin, Evelyn och Freja storhandlade på Ralphs samtidigt som jag och Matilda tog State. Jag fick med mig en del nödvändigheter och annat!

Dagen har varit ovanligt slapp för att vara torsdag, så skönt därför att jag tog dagens plugg igårkväll! Riktigt värt.

Jag har en lektion vid 18 ikväll men klockan är bara 14, det har varit en effektiv dag. Jag och Matilda har precis städat här hemma, imorgon är det lite party här eftersom min babe bastar 19!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-03 21:06:04

Puss, puss, puss 🌺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela