runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Something fishy

Publicerad 2014-10-07 08:37:04 i Allmänt,






Igårkväll cyklade jag, Matilda och Winnie till something fishy och åt en supergod middag och hade lite behövligt tjejsnack. Nu när två månader här gått här borta börjar intrigerna krypa fram sakta men säkert. 

Efter middagen mötte vi upp ett härligt gäng och gick på bio för första gången. Vi såg gone girl som avslutades med en riktig cliff hanger så alla var väldigt stirriga efter filmen och vi försökte gå igenom det vi precis hade sett. Jag tycker att filmen var bra, bortsett från slutet och att den hade några skumma scener var den godkänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela