runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Veckan flyger förbi

Publicerad 2014-10-02 07:24:21 i Allmänt,







Den här veckan har gått fort, jag har pluggat på en del och tagit det lugnt i brezza med lite sköna peeps. Jag och Matilda drog till Ralphs sent i måndags och storhandlade, Joel följde med. 

Vi har legat lite vid poolen, sovit en del och strosat runt, en riktigt skön vecka helt enkelt. Imorgon är det torsdag vilket betyder helg -  igen. Eftersom vi har helg halva veckan går det snabbt och jag hinner knappt med. Matilda fyller år på fredag så då ska vi köra hårt! 

Kommentarer

Postat av: Lovisa Wallin

Publicerad 2014-10-02 08:28:39

Söta bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela