runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

En bra bit på vägen

Publicerad 2015-03-04 01:35:09 i Allmänt,

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen om hur jag har det och vad jag gör om dagarna här borta, har fått klagomål från familj och vänner så från och med nu ska jag ge det ett nytt försök!
 
Tiden flyger förbi, vi är redan inne i vecka 7 och vi har räknat ut att vi är hemma om mindre än 80 dagar, det känns både bra och dåligt. Med tanke på att jag antagligen bestämt mig för att stanna en termin till här borta är det inte helt fel att få spendera 3 månader hemma i Sverige, svensk sommar måste ju vara något av det bästa som finns. 
 
Det som finns på agendan innan jag är tillbaka är skolan (midterms och finals), Cabo över spring break och förhoppningsvis en hel del små trippar till olika platser runtomkring. Cabo bokade vi för några veckor sen, vi är där mellan den 27 mars till den 3e april, det ska bli riktigt kul att åka iväg och vi är ett stort gäng på säkert 20-30 personer. Spring Break är som påsklov/sportlov här borta, det är vanligt att collegestudenter åker iväg, det finns en hel del att välja på. Vissa ska åka till Miami och köra på festival, andra åker runt i landet och många drar till Mexico som vi ska. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela