runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Mot LA

Publicerad 2015-03-06 18:44:56 i Allmänt,




Godmorgon, klockan är halv 10 här och vi sitter på tåget påväg till LA!

Tåget tar nästan 3 timmar så vi är framme vid lunch, då kommer vi att strosa runt i några timmar för vi har inget hotell utan vi ska bo i en kompis lägenhet. Problemet är att de som har lägenheten kommer någon gång ikväll så tills dess är vi lite hemlösa, men det löser sig nog.

Vi är bjudna på en förfest vid 16 i Bel Air, där kommer vi antagligen hänga tills vi ska till 1Oak senare på kvällen, det ska bli så kul att få gå ut på krogen för en gångs skull! 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-03-17 20:41:18

Hejsan!
Jag ska åka till Santa Barbara till hösten och undrar ifall du kanske vill svara på några frågor?
1. Var bor du? vad kostar det och hur trivs du där? Är det ett läskigt område eller så? och rekommenderar du något speciellt boende?
2. Hur har du gjort med mobiltelefon och abonnemang och sånt? Är det dyrt i USA?
3. Hur har du hittat dina roomies? Är de svenskar eller amerikaner?

Tack på förhand och hoppas att du orkar svara på mina frågor :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela