runahansson.blogg.se

Mitt liv i Santa Barbara, CA

Utelåst

Publicerad 2015-03-05 21:51:13 i Allmänt,

Idag är det torsdag, vilket här borta menas helg! 

Jag har varit på lektioner tills nu, åt en lunch i skolan och bestämde mig sen för att gå hem och plugga lite i solen, men synd var glömde jag att ta med nyckel i morse så nu sitter jag utanför lägenheten i hopp om att Matilda snart kommer hem. 

Vi får se vad som händer ikväll, vi ska ju åka till LA imorgon men skulle kunna tänka mig att festa lite ikväll, det är ju ändå torsdag. 



Passar på att sola lite, riktigt skönt väder idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Runa Hansson

Jag kommer från Stockholm och studerar marknadsföring på SBCC i Kalifornien, Santa Barbara.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela